loading...
تیم ملی
میلاد بازدید : 14 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

انتقادات بی سابقه خوردبین از رویانیان: او می خواهد بدهی را بگذارد و برود , شیرینی فرق توپ وهندوانه را نمی داند.قایان در سال 1392 جشن 50 سالگی آن را می گیرند. نمی دانم چرا باید اسم بابک زنجانی را در این جشن بیاورند مگر او کجای این باشگاه بوده است

سایت تیم ملی محمود خوردبین سرپرست ابدی تیم فوتبال پرسپولیس است. چهره‌ای که در دوره حضور خود در پرسپولیس با دو، سه مدیرعامل زاویه پیدا کرد و هرگز هم حاضر نشد با آنها در یک قاب قرار بگیرد. او با علی میرزایی، اکبر غمخوار و البته محمد رویانیان هرگز آبش در یک جوی نرفت و به قول غمخوار جبهه‌ای داخلی علیه آنها تشکیل داد. او که حالا در پرسپولیس سمتی ندارد، گاهی و بی‌گاه با گفت‌وگوهای تندش علیه مدیرعامل پرسپولیس محمد رویانیان از او به شدت گله و انتقاد می‌کند.
 
رویانیان که خود در آستانه جدایی و کناره‌گیری از پرسپولیس است. ممکن است امروز به صحبت‌های تند خوردبین جواب بدهد، حرف‌هایی که او با لحنی تند به زبان آورد. خوردبین عقیده دارد باید با حفظ علی دایی امیر عابدینی را به عنوان مدیرعامل به تیم اضافه کرد و با حفظ علی دایی پرسپولیس را از دست رویانیان نجات داد.
 
اینکه سناریوی مدنظر محمودخان اجرایی می‌شود یا نه، نکته مهمی است. حرف‌های اوپوزیسیون داخلی پرسپولیس رابه نقل از ایرنا خبرگزاری رسمی دولت  بخوانید.

*علی دایی در این مدت به پرسپولیس خیلی کمک کرده و توانسته بازیکنان را بی سر و صدا کنترل کند تا تیم بدون مشکل به کار خود ادامه دهد، ولی واقعیت داخلی پرسپولیس این نیست.

*متاسفانه این روز ها در پرسپولیس شاهددروغ گویی ها وفریبکاری هایی هستیم که از چشم رسانه ها نیزدورمانده است.در حالیکه بازیکنان به سبب دریافت نکردن قراردادشان اعتصاب می کنند،کارمندان باشگاه وورزشگاه درفشی فرنیزحقوق نگرفته اند، اما صدای شان به جایی نمی رسد.


* خوشحالم به جشنی که گرفتند و فضاحتی که به بار آمد نرفتم. متعجبم که هنوز چگونه برخی دوستان حرف های این آقایان را باور می کنند.نمی دانم چرامن که اولین پرسپولیسی هستم نبایددراین جشن باشم و نباید اقایان حداقل به من یک زنگ بزنند و دعوتم کنند، اما سایر آقایان را با کارت دعوت به این مراسم دعوت می کنند.  این آقایان دوست دارند من هم مثل سایرین از آنها تعریف کنم اما من این کار را بلد نیستم. چون از آنها بی ادبی و دروغ دیده ام و سعی می کنم هیچ گاه این آقایان را از نزدیک نبینم.

*سال 1347 پرسپولیس تشکیل شده است، ولی آقایان در سال 1392 جشن 50 سالگی آن را می گیرند. نمی دانم چرا باید اسم بابک زنجانی را در این جشن بیاورند مگر او کجای این باشگاه بوده است و فکر می کنم همه این کار ها برای خودنمایی است.

 *
مسئولان می خواهند رویانیان بدهی هایی را که ایجادکرده است، پرداخت کند.او بسیاردوست دارد الان از باشگاه برود و این بدهی ها را برای نفر بعدی بگذارد.40 میلیارد تومان بدهی باشگاه پرسپولیس در دوره رویانیان ایجاد شده است. حرف هایی که او در این مدت در خصوص درآمد زایی در باشگاه پرسپولیس زده مانند نوشابه ای که تولید کرده واقعی نیست.

* مدیریت غلط و ناآشنایی با فوتبال دلیل این مسایل است. رویانیان از فوتبال چه می داند یا شیرینی اصلا از فوتبال چه می فهمد که می خواهند باشگاه بزرگی چون پرسپولیس را اداره کنند.من با50 سال کار درپرسپولیس باید بیرون باشم و فردی که فرق توپ و هندوانه را نمی داند به جای من سرپرست پرسپولیس باشد.

* در طول تمام سال هایی که سرپرست پرسپولیس بودم حتی یک بار هم روی نیمکت این تیم من را ایستاده مشاهده نکردید اما این آقا برای اینکه از تلویزیون دیده شود در تمام بازی ها ایستاده است.

* روزی که از سوی محمد عباسی وزیر سابق ورزش به عنوان یک عضو هیات مدیره انتخاب شدم آقایان مزدوران خود را جلوی باشگاه اعزام کرده و به من بی احترامی کردند. اگر به هیات مدیره می رفتم مطمئن باشید این آقا را از مدیرعاملی باشگاه بر می داشتم. من برخلاف نظر وزارت ورزش آن دوره نمی خواستم کامبوزیا رابه عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کنم ومی خواستم علی پروین این مسئولیت را برعهده بگیرد اما چون برخلاف نظر آقایان حرف زدم مانع از حضور من در هیات مدیره شدند.این افرادهمان نفراتی هستند که به علی دایی هم بی احترامی می کردند.روزی که این نفرات مقابل باشگاه جمع شده و بر علیه من شعار می دادند سرپرست پرسپولیس از پشت شیشه ها به آنان خط می داد. اصلا نمی خواستم جواب این آقایان را بدهم اما تصمیم گرفتم تا پاسخ بی ادبی آنها را بدهم.

* از گودرزی می خواهم زودتر تکلیف باشگاه پرسپولیس را مشخص کند و امیدوارم یک فرد فوتبالی را در راس این باشگاه قرار دهد و این تیم را به بخش خصوصی واگذار کند.مطمئن باشید همیشه حامی علی دایی خواهم بود و تصمیم دارم پرسپولیس را از این وضعیت نجات دهم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 6,363